Veelgestelde Vragen

Wat zijn jullie bezorgkosten?

Wij bieden al onze producten aan inclusief verzending en installatie. Bij aanschaf van een volledig systeem is dit altijd kosteloos. Wilt u losse producten bijbestellen, dan hanteren wij een toeslag van €75,- bij bestellingen onder de €350,-.

Wat is jullie levertijd?

Wij streven ernaar de installatie binnen 10 werkdagen te leveren en installeren. Dit is uiteraard afhankelijk van de mogelijkheden om een afspraak te maken op de locatie.

Welke garantie zit op jullie systemen?

Op onze systemen geven wij 2 jaar fabrieksgarantie.

Wat is jullie retourbeleid?

Het is niet mogelijk om producten die gemonteerd zijn te retourneren.

Zijn er maandelijkse kosten?

Nee, tenzij u een simkaart wilt gebruiken of gebruik wilt maken van een meldkamer, zijn er geen maandelijkse kosten verbonden aan het systeem.

Is het systeem in de toekomst uit te breiden?

Ja, het uitbreiden van het systeem is heel eenvoudig. Afhankelijk van welke hub u heeft, kan ieder systeem uitgebreid worden. Als u hier meer informatie over wilt, kunt u vrijblijvend informeren.

Is het mogelijk om camera’s aan het systeem toe te voegen?

Ja, dit is mogelijk. In verband met de betrouwbaarheid gebruiken wij enkel camera’s die met een kabel aangesloten moeten worden. Dit moet per locatie bekeken worden. Wilt u weten wat voor uw locatie mogelijk is? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.